ساید بای ساید جی پلاس 28 فوت GSS-J905

مدل K916 با کیفیت بالا و همچنین ظاهر زیبایی که دارد، میتواند یک انتخاب خوب برای خرید یخچال باشد. از ویژگی‌های مهم این یخچال فریزر میتوانیم به سیستم جریان هوای چندگانه اشاره کنیم. وجود یک محفظه به نام Fresh Box جهت تازه و سالم ماندن مواد غذایی، می تواند دلیل دیگری‌ برای انتخاب این یخچال فریزر باشد. ساید بای ساید جی پلاس مدل K916 امکان سرمایش با سرعت بالا را در قسمت یخچال و همچنین فریزر فراهم کرده است  یکی از بهترین ساید بای ساید های داخلی می باشد.

این محصول دارای 4 درب و همچنین 6 عدد کشو در قسمت فریزر می باشد. این یخچال سایدبای ساید بر خلاف دیگر دیگر سایدها، یخچال آن در بالا و فریزر آن در پایین قرار دارد. مزیت این مدل این است که ممکن است شما نیاز داشته باشید تا کیک‌های مستطیلی و یا ظروف مسطیلی را داخل یخچال بگذارید که این مدل کاملا مناسب است.

ویژگی‌ مهم دیگر این یخچال مجهز بودن به کمپرسوری از نوع اینورتر هوشمند است که دارای 5 سال گارانتی میباشد. یخچال ساید بای ساید جی پلاس مجهز به نمایشگر LED است که علاوه بر زیبایی بخشیدن به یخچال شما، کاربرد فراوانی نیز دارد.

با ساید بای‌ ساید جی پلاس مدل K916 نگران برفک یخچال نباشید

وجود برفک در یخچال‌ها یکی از مهم ترین و پر دردسرترین مشکلات به شمار میرود. وجود برفک بر روی خنک کننده‌های یخچال باعث میشود که ضریب انتقال کاهش پیدا کند و هوا به خوبی جریان پیدا نکند که نتیجه آن کم شدن سرمای موجود در یخچال میباشد. با توجه به این موضوع که نابودی و از بین بردن این برفک‌ها کار بسیار سخت و زمان بری است، سعی کنید یخچالی را انتخاب کنید که بدون برفک باشد.

یخچال فریزر مجهز به تکنولو No Frost می باشد که باعث جلو گیری از بوجود آمدن برفک در یخچال می شود و تمامی نگرانی های شما را از بابت بوجود آمدن برفک در یخچالتان از بین میبرد. برفک‌ها در این نوع یخچالهای نو فراست به صورت اتوماتیک آب شده و از بین می روند. این روزها در اکثر یخچالهای ساید بای ساید از تکنولوژی نو فراست و ضد برفک استفاده میشود که همین امر موجب شده است که افراد زیادی طرفدار این یخچالها شوند.

دیدگاهتان را بنویسید